Zostań stylistką paznokci – poznaj szkolenia Victoria Vynn

Stylistyka paznokci to zawód, który w ostatnim czasie zyskał chyba największą popularność na rynku pracy. Często uważana jest za profesję przyjemną, a niekiedy raczej bardziej zabawną, niż poważną. Wbrew negatywnym opiniom, zawód stylistki paznokci zdobywa rekordy popularności, a salonów stylizacji paznokci otwiera się coraz więcej, nawet w mniejszych miejscowościach.

Obecnie do wykonywania zawodu stylistki paznokci nie jest wymagane ukończenie kierunkowej szkoły zakończonej egzaminem potwierdzającym umiejętności. Jednak aby móc wykonywać swoje usługi na wysokim poziomie, warto inwestować w edukację i praktykę.

 

Jak zostać stylistyką paznokci?

 

Obecnie powstaje wiele miejsc, w których stylistyki paznokci mogą rozwijać swoje umiejętności i podnosić kwalifikacje. Profesjonalna stylistka paznokci powinna skończyć specjalistyczne kursy i otrzymać certyfikaty ich ukończenia. W tym przypadku warto jednak zwrócić uwagę na jakość oferowanych kursów. Część z nich nie wyczerpuje tematu przy czasie trwania jednego lub dwóch dni. Oczywiście są one tańsze i dlatego przyciągają zainteresowanych, warto jednak wyszukać kursy wyczerpujące temat i oferujące znacznie dłuższe szkolenia.

 

Tutaj liczy się również znajomość trendów. Warto zatem na bieżąco obserwować, co jest modne w danym sezonie i jakie metody przedłużania, malowania czy zdobienia są najpopularniejsze wśród klientek. Wybierając kursy, ważne jest, aby wybrać takie szkolenia, które podążają za trendami i starają się odpowiadać na potrzeby rynku. Przykładowo szkolenia Victoria Vynn oferują zajęcia w zakresie najnowszych technik stylizacji paznokci dostępnych na rynku.

 

Zarobki stylistek paznokci

 

W pracy stylistki paznokci zarobki uzależnione są w głównej mierze od klientek. Stylistce proponuje się albo umowę zlecenie ze stawką godzinową lub umowę o pracę ze stałą podstawą oraz procentem od obrotów. Jest to stawka, którą dostajecie od stałej kwoty, uzależniona od ilości usług, jakie wykonałyście w danym miesiącu. Sytuacja ma się inaczej w przypadku prowadzenia własnej działalności. Wtedy warto mieć bazę stałych klientek, które regularnie korzystają z usług stylistki.